مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 11:502021-05-31اجتماعي

سال هاست موضوع احداث پلی کلینیک جدید در دست بررسی است 


سال هاست موضوع احداث پلی کلینیک جدید در دست بررسی است اما به دلیل مشکلاتی تا کنون محقق نشده بود.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: سال هاست موضوع احداث پلی کلینیک جدید در دست بررسی است اما به دلیل مشکلاتی تا کنون محقق نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور عصر دوشنبه 10 خرداد ماه به همراه خطیبی فرماندار قرچک و پناهی زاده مدیرکل درمان استان تهران از زمین احداث پلی کلینیک جدید این شهرستان بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی موقعیت محلی احداث پروژه، نقاط قوت و مشکلات موجود و همچنین ایجاد هماهنگی بین شهرداری و اداره کل درمان استان برای تسریع در ساخت و رفع موانع احتمالی صورت گرفت.

بهمن خطیبی فرماندار قرچک در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: با توجه به جمعیت کثیر بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان و در راستای گسترش خدمات متناسب با شأن مردم منطقه، سال هاست موضوع احداث پلی کلینیک جدید در دست بررسی است اما به دلیل مشکلاتی تا کنون محقق نشده بود.

وی ادامه داد: اکنون که سازمان تأمین اجتماعی و اداره کل درمان با جدیت پیگیر بوده و دستگاه های شهرستانی از جمله شهرداری و شورای شهر برای ارائه خدمات بهتر مساعدت لازم با سایر دستگاه ها را دارند ، بایستی بر اساس تفاهم صورت گرفته ، مراحل آغاز ساخت پروژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال هاست موضوع احداث پلی کلینیک جدید در دست بررسی است 

سال هاست موضوع احداث پلی کلینیک جدید در دست بررسی است